خدمات ما

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

اگر شما از مشکلاتی رنج می برید و برای درمان خود به دنبال یافتن بهترین دکتر گوارش در اصفهان هستید ، در ادامه مقاله ما را دنبال کنید تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید. بسیاری از افراد به طور دقیق نمی دانند که برای چه بیماری هایی باید به دکترگوارش مراجعه کنند. ما در این مقاله به طورکامل و دقیق به این مسائل می پردازیم. بیماری التهابی روده ، آپاندیسیت ، هموروئید ، یبوست ، اسهال ، سرطان روده و همچنین اختلالات رایج گوارشی شامل بیماری ریفلاکس معده،  جزء بیماری های  دستگاه گوارش مربوط به روده هاهستند.

شایع ترین علائم اختلالات گوارشی شامل :

  1. خونریزی
  2. نفخ
  3. یبوست
  4. اسهال
  5. سوزش سر دل
  6. درد
  7. تهوع و استفراغ

که شما در صورت بروز هریک از این علائم باید به بهترین دکتر گوارش برای تشخیص بیماری و درمان خود مراجعه کنید.

———————————————————————————————————

بهترین متخصص بیماری های گوارشی در اصفهان

 امروزه  سبک زندگی مردم ، نوع تغذیه ، رژیم غذایی ، استرس و اضطراب و کم تحرکی باعث شده که مردم دچار بیماری های گوارشی شوند و متخصصان گوارش ،بیماری های گوارشی بسیاری را گزارش میکنند. اگر افراد زمانی که علائم بیماری را مشاهده کردند زودتر به بهترین متخصص گوارش مراجعه کنند و درمان خود را سریع شروع کنند. محدودیت در درمان برای متخصص کمتر می شود پس زمانی که هر یک از علائم ذکرشده را احساس کردید مشکل را جدی بگیرید و پیگیری های لازم را هرچه سریع تر انجام دهید. تا از مشکلات جدی تر جلوگیری کنید و با سهل انگاری به نواحی دیگر آسیب وارد نکنید.

شما باید در اسرع وقت به متخصص بیماری های گوارشی مراجعه کنید و به دنبال درمان خود باشید. متخصص از طریق  معاینه کردن آزمایشاتی را تجویز می کند که باید آن ها را انجام دهید. پس از آن دکتر می تواند داروهای مناسب را برای بیمار تجویز کند. برای تشخیص بیماری های گوارشی خود و درمان آن لازم است به متخصص مجرب و باتجربه مراجعه کنید. دکتر مهدی احمدیان یکی از بهترین متخصصان بیماری های گوارشی در اصفهان هستند.

———————————————————————————————————

درمان بیماری های گوارشی در اصفهان

بیماری های گوارشی، اسهال و سرطان روده بزرگ (این بیماری به دلیل رشد و تکثیر غیرطبیعی سلول‌ها اتفاق می‌افتد) نمونه هایی از بیماری های گوارشی هستند. هنگام معاینه، برخی از بیماری ها هیچ مشکلی در دستگاه گوارش نشان نمی دهند، اما هنوز علائمی وجود دارد. سایر بیماری ها دارای علائم هستند و همچنین بی نظمی های قابل مشاهده ای در دستگاه گوارش وجود دارد. اگر می خواهید بدنتان سالم باشد، مهم ترین چیز داشتن سیستم گوارشی سالم است. همه ما می دانیم که مشکلات گوارشی چه مشکلاتی می تواند برای ما ایجاد کند. در واقع اگر گوارش شما به هم بخورد، هرگز طعم سالم بودن را نخواهید چشید.

سیستم گوارش ضعیف باعث می شود که فرد دائما نگران غذای خود باشد. بیشتر بیماری های دستگاه گوارش قابل پیشگیری و درمان هستند. یکی از راه های  درمان بیماری های گوارشی تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی است. پیشنهاد ما این است برای درمان بیماری های گوارشی خود به یکی از متخصصان گوارش مراجعه کنید. دکتر مهدی احمدیان بهترین متخصص بیماری های گوارشی در اصفهان هستند که می توانند به شما در درمان بیماری های گوارشی کمک کنند.

———————————————————————————————————

فوق تخصص بیماری های گوارشی در اصفهان

دستگاه گوارش یکی از مهمترین و اصلی ترین ارگانهای بدن است که سلامت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع میتوان گفت اهمیت دستگاه گوارش کمتر از قلب و عروق نیست. عوامل بسیاری هستند که سیستم گوارش را دچار اختلال میکنند و باعث بیماریهای جدی و خطرناک میشوند. مثلا غذاها یا نوشیدنی هایی که در طول روز مصرف میکنیم بر روی سلامت دستگاه گوارش بسیار اثرگذار است. کلا به هر بیماری که بر یکی از قسمت های دستگاه گوارش اثر گذارد بیماری گوارشی میگویند. دستگاه گوارش از مری شروع میشود و تا روده بزرگ یا راست روده ادامه دارد.

بیماریهای دستگاه گوارش ممکن است خفیف یا حاد باشد. این لوله ی پر پیچ و خم که از دهان شروع میشود و در مقعد به پایان میرسد. در اثر عوامل مختلفی ممکن است دچار عملکرد نا صحیح شود که به آن بیماری گوارشی میگوییم. این بیماری ممکن است در یکی از اندامهای این مسیر مانند مری ، معده ،روده ی کوچک ، روده ی بزرگ یا اندامهایی که به این مسیر ملحق میشود مانند صفرا ، کبد و لوزوالمعده ایجاد شود. که امروزه آنقدر این بیماریها گسترده شده است که برای هر کدام از این اندامها دکترای متخصص وجود دارد. بهترین متخصص کبد در اصفهان

———————————————————————————————————

چه عواملی باعث ایجاد بیماریهای گوارشی میشود؟

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

اگرچه به طور دقیق نمیتوان گفت که چه عواملی باعث اختلال در عملکرد دستگاه گوارش میشود ولی برخی موارد وجود دارد که ثابت شده باعث تاثیر در نوع عملکرد دستگاه گوارش هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم.

  • ورزش ناکافی
  • فشارهای روحی و عصبی
  • خوردن فیبر اندک در برنامه غذایی
  • کم تحرکی روده
  • مصرف مواد لبنی زیاد
  • استفاده از مسهل در دراز مدت که باعث تضعیف بافت روده میشود
  • تغییر در نوع و روش زندگی
  • بارداری
  • جراحی های قبلی روده
  • عفونت های ویروسی یا باکتریایی
  • تاخیر در اجابت مزاج
  • مصرف طولانی مدت برخی داروها مثل داروهای ضد افسردگی،قرص آهن یا برخی داروهایی که دارای مواد مخدر هستند.
  • مصرف داروهای ضد بارداری
  • زایمان
  • یبوست مزمن
  • افزایش سن

هر کدام از موارد بالا میتواند به تنهایی یا همراه با موارد دیگری باعث ایجاد بیماریهای گوارشی شود .هرچند در برخی موارد هیچکدام از موارد ذکر شده باعث ایجاد این بیماری نشده است و به دلایل نامعلومی مثل ژنتیک ، فرد دچار بیماری گوارشی میشود. بهترین دکتر بالون لاغری معده در اصفهان

———————————————————————————————————

آیا باید بیماریهای گوارشی را جدی گرفت؟

بیماریهای گوارشی ممکن است خفیف و زودگذر باشند و به طور مقطعی فقط برای چند روز فرد را مبتلا کنند. مثلا وقتی فرد دچار سرماخوردگی و بیماریهای ویروسی یا باکتریایی میشود ممکن است سیستم گوارش او تحت تاثیر قرار بگیرد و فرد دچار اسهال و تهوع شود. داروهایی که پزشک برای این دوره ی او تجویز میکند مقطعی است و بعد از بهبود داروها قطع میشود. دستگاه گوارش از چنان اهمیتی برخوردار است که حتی عملکرد ناصحیص آن برای چند روز میتواند کل زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. یا مثلا بسیاری از افراد در مسافرت به دلیل تغییر در نوع زندگی و نشستن در ماشین و کم تحرکی روده یا نخوردن میوه یا فیبر کافی ممکن است دچار یبوست شوند که این امر نیز باعث میشود کل زندگی فرد تحت تاثیر قرار گیرد.

اما گاهی همین اسهال یا یبوست به صورت پایدار میشود که باید کاملا جدی به بررسی علت آن پرداخت زیرا باعث ایجاد بیماریهای دیگر در فرد میشود. مثل کم آبی ، کمبود ویتامین ، کاهش یا افزایش وزن،خستگی ، سردردهای شدید یا تغییر در ضربان قلب . بنابراین بیماریهای گوارشی چه کوتاه مدت باشند چه دراز مدت باید با پزشک متخصص مشورت کرد تا علت را جویا شود و هر چه سریعتر درمان را شروع کند.

———————————————————————————————————

چه زمانی باید به دکتر متخصص گوارش مراجعه کرد؟

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

هر چند علت برخی از بیماریهای گوارشی به طور صددرصد مشخص نیست ولی تا جاییکه بتوانیم باید با رعایت سبک زندگی و رژیم غذایی سالم از ابتلا به آن پیشگیری کرد. دستگاه گوارش از چنان اهمیتی برخوردار است که باید با کمترین حس درد در قسمتی از آن  سریع پزشک مربوطه را در جریان گذاشت تا علت  را بررسی کند.

امروزه به دلایل مختلفی مانند مصرف فست فودها یا نداشتن فعالیت فیزیکی کافی ،بیماریهای گوارشی بیشترین آمار را در بین بیماریها داراست. این بیماریها ممکن است خفیف یا حاد باشد بنابراین بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کرد که اگر در مرحله ی خفیف است مداوا شود و تبدیل به بیماری حاد نشود. دکتر مهدی احمدیان بهترین متخصص گوارش در اصفهان هستند.

———————————————————————————————————

متخصص بیماری های گوارشی در اصفهان

در اصفهان نیز مانند بقیه ی شهرها پزشکان و متخصصان زیادی در حیطه ی بیماریهای گوارشی مشغول درمان هستند. دکتر مهدی احمدیان با داشتن تخصص و تجربه ی کافی یکی از بهترین متخصصان در این زمینه است که میتواند به  شما در درمان بیماری گوارشی کمک کند. برای ارتباط با پزشک و گرفتن وقت ویزیت میتوانید با شماره ی… تماس بگیرید و بعد از مشاوره و معاینه توسط دکتر ، درمان را شروع کنید.

———————————————————————————————————

درمان بیماری های گوارشی در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

همانطور که میدانیم سبک زندگی در کل ایران تغییر کرده و به دنبال آن و مصرف بی رویه ی فست فودها و نوشیدنی هایی با مواد افزودنی زیاد شده به نسبت آن بیماریهای گوارشی نیز در همه جای ایران نسبت به گذشته بیشتر شده است. شهر اصفهان نیز از این قانون مستثنی نیست و آمار بیماریهای گوارشی هر سال رو به زیاد شدن است. کسانیکه دچار بیماری گوارشی هستند با مراجعه به پزشک و گرفتن رهنمودهای کافی در این زمینه باید به درمان خود کمک کنند. مثلا اگر نیاز باشد در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند یا با توصیه ی پزشک سیگار یا مصرف الکل را به حداقل برسانند. معمولا پزشکان توصیه میکنند در مصرف مواد غذایی بیشتر از مواد فیبردار به جای غذاهای چرب استفاده کنند. بهترین دکتر درمان یبوست

———————————————————————————————————

دیگر روش های درمان بیماری های گوارشی

در برخی بیماریها فقط با تجویز داروهای خوراکی بیمار سلامتی خود را به دست می آورد ولی گاهی نیاز میشود  از روش درمان جدی تر مانند عمل جراحی ، پرتو درمانی یا شیمی درمانی استفاده شود.اگر در اصفهان و شهرهای اطراف زندگی میکنید و دچار اختلال در سیستم گوارشی هستید و یا به هر دلیلی نیاز به چکاپ و مشاوره و ویزیت دستگاه گوارش خود هستید میتوانید با مطب آقای دکتر مهدی احمدیان  تماس بگیرید و از تجربه و تخصص ایشان در این زمینه کمک بگیرید. دکتر مهدی احمدی یکی از بهترین متخصصان گوارش در اصفهان است که با مراجعه به ایشان بیماری شما شناسایی و مراحل درمان آن با توجه به خفیف یا حاد بودن بیماری آغاز میشود.

———————————————————————————————————

بیماریهای گوارشی چگونه تشخیص داده میشود؟

معمولا پزشکان متخصص با داشتن تاریخچه ی دقیق بیماری و معاینه ی فیزیکی قادر به شناسایی بیماری گوارشی هستند. حتی گاهی یک بررسی روانشناختی قادر است به شناخت و درمان بیماریهای گوارشی کمک کند مثلا بسیاری از اوقات بیماریهایی مانند اضطراب و افسردگی یا عدم سلامت خواب میتواند باعث بروز بیماریهای گوارشی شود. که با تشخیص دکتر گوارش یا کمک گرفتن از روانپزشک و تجویز نوعی آرامبخش میتواند درمان بیماریهای گوارشی را تسریع کند.

روشهای دیگری در علم پزشکی وجود دارد که به تشخیص بیماریها میپردازد. مانند اشعه ایکس ، اسکن ، سونوگرافی ، آندوسکوپی و کلونوسکوپی که با تشخیص پزشک معالج انجام میشود. گاهی یک نمونه از مدفوع ممکن است به آزمایشگاه فرستاده و بررسی شود. برای تشخیص بیماری های گوارشی خود باید به یکی از بهترین متخصص گوارش مراجعه کنید. دکتر مهدی احمدیان بهترین متخصص گوارش در اصفهان در بردارنده تخصص لازم جهت ارزیابی ،معاینه،و درمان بیماری های گوارشی است. خدمات ما 

———————————————————————————————————

انواع بیماریهای گوارشی

بیماریهای گوارشی بسته به اینکه در کدامیک از اندامهای گوارشی اختلال ایجاد شده انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

  • سرطان معده

سرطان معده از سرطان های رایج دستگاه گوارش است که دارای علامت هایی است. اگر این بیماری در مراحل اولیه باشد فرد دچار درد خفیف معده، حالت تهوع، سوهاضمه، بی اشتهایی و یا سیری زودرس میشود. اگر در مراحل پیشرفته باشد فرد دچار کاهش وزن،مدفوع سیاه، وجود خون در مدفوع و یا استفراغ خونی میشود. پیشگیری و درمان سرطان معده

  • سرطان روده 

سرطان روده کوچک دارای علامت هایی است که ممکن است یک یا چند علامت در بیماری ظاهر شود:

تهوع و استفراغ ، نفخ ، دیدن خون در مدفوع ، خستگی،کاهش بی دلیل وزن ، خستگی ، زردی پوست ، درد شکم و یا کم خونی ناشی از فقر آهن متخصص درمان سرطان روده در اصفهان

  • دیورتیوکلیت :

دیورتیوکلیت به کیسه های کوچکی گفته میشود که ممکن است در قسمت های مختلف دستگاه گوارش ایجاد شود.اگر این کیسه ها عفونی باشند فرد نیاز به درمان پیدا میکند. نبودن فیبر کافی در غذا و همچنین چاقی میتواند از علل تشکیل این کیسه ها باشد.اگر بیماری خفیف باشد با دارو و تغییر رژیم غذایی قابل درمان است اما در شرایط حاد منجر به عمل جراحی میشود. برخی از علائم این بیماری عبارتند از :

    1. تهوع
    2. استفراغ
    3. یبوست
    4. اسهال
    5. تب
  • سرطان کبد

درد یا احساس توده زیر دنده های راست ، تب ، زرد شدن پوست یا چشم ها ، کاهش وزن ، تهوع و استفراغ ، احساس ضعف ، ادرار تیره ، مدفوع کمرنگ ، حس سیری زودرس و کاهش اشتها هستند.

  • سرطان روده بزرگ

علائم سرطان روده بزرگ که ممکن است یک یا چند علامت ظاهر شود. عبارتند از:

اسهال یا یبوست ، مدفوع تیره ، خون در مدفوع ، خونریزی مقعدی ، کم شدن قطر مدفوع ، تغییر دفعات اجابت مزاج ، کاهش وزن و اشتها ، نفخ و درد شکمی و ناتوانی در دفع کامل میباشد.

  • رفلاکس معده:

رفلاکس معده یا همان بازگشت اسید معده به مری بیماری ای است که اگر درمان نشود میتواند در بلع مشکل ایجاد کند و یا باعث خرابی دندانها شود. این بیماری دارای نشانه هایی است که به آنها اشاره میکنیم.

ترش کردن ، حالت تهوع ، درد در قفسه سینه و یا درد و سوزش در ناحیه ی بالای شکم

———————————————————————————————————

دیگر بیماری های گوارشی

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

  • سنگ کیسه صفرا:

کیسه صفرا که در ناحیه تحتانی کبد قرار گرفته محل تجمع صفرای تولید شده در کبد میباشد. گاهی در مجاری صفرا موادی رسوب و سنگ ایجاد میکند که این امر مانع تخلیه صفرا میشود.از نشانه های سنگ صفرا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:تهوع و استفراغ،درد شانه راست،درد زیر دنده سمت راست،عرق کردن،درد پشت بین استخوان دو شانه و در بعضی موارد درد شکم بعد از مصرف غذاهای چرب

  • سندروم روده تحریک پذیر

سندروم روده تحریک پذیر یکی از بیماری های رایج گوارشی است که علت آن دقیقا مشخص نیست ولی دوری کردن از کافئین و الکل و سیگار و لبنیات و همچنین غذاهای نفاخ میتواند باعث کاهش علائم این بیماری شود.این بیماری دارای علائمی مانند اسهال و یبوست و دل پیچه و نفخ است.

  •  کولیت اولسراتیو

یکی از بیماریهای روده است که بیشتر روده بزرگ درگیر میشود.از علامت های این بیماری حرکات مکرر و فوری روده،درد و اسهال،خون در مدفوع و گرفتگی شکم را میتوان نام برد

  • سلیاک

این بیماری حساسیت دستگاه گوارش به گلوتن موجود در غلات است و  موجب تخریب جداره ی پرزهای روده میشود. از علائم این بیماری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:استفراغ،اسهال،یبوست،کاهش وزن و درد شکم و نفخ. همچنین این بیماری ممکن است در بزرگسالان ایجاد کم خونی،پوکی استخوان ،افسردگی و تشنج کند.

  • شقاق یا فیشر مقعدی

همان زخم های کوچک در ناحیه مقعد است که ممکن است همراه با خونریزی و درد باشد و یا ضایعه ای در اطراف مقعد ایجاد کند و معمولا همراه با سوزش و خارش مقعد است.

  • بواسیر یا هموروئید

به التهاب رگ ها در ناحیه ی مخرج که دردناک است هموروئید میگویند.هموروئید معمولا با درد در ناحیه مقعد،بیرون زدگی در مقعد،خارش،خونریزی و درد ،ترشحات لزج بعد از مدفوع و دفع نا کامل مدفوع همراه است

چنانچه هر یک از علامت های بالا که مربوط به بیماریهای گوارشی است را مشاهده کردید میتوانید با پزشک فوق تخصص گوارش در اصفهان تماس بگیرید و در اسرع وقت معاینه شوید

———————————————————————————————————

فوق تخصص گوارش در اصفهان

دکتر مهدی احمدیان با داشتن مدرک فوق تخصص گوارش در اصفهان یکی از چند دکتر برجسته در این زمینه میباشد که با تجربه ی کافی به درمان بیماریهای گوارشی مشغول است. برای دریافت مشاوره و ویزیت توسط ایشان میتوانید با شماره های ما تماس گرفته و نوبت دریافت کنید. بهترین دکتر کولونوسکوپی در اصفهان

———————————————————————————————————

 اهمیت سلامت دستگاه گوارش

موسسه ی بیماریهای گوارشی آمریکا مرگ سالیانه بیش از دویست و پنجاه هزار نفر آمریکایی را گزارش میدهد. علاوه بر مخارج بالای درمان بیماریهای گوارشی چون این سیستم از سیستم های حیاتی بدن انسان است بنابراین مراقبت از آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این سیستم که مسیول تجزیه غذاست ،آب و و مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز را جذب و مواد اضافی را دفع میکند که به آن مدفوع میگویند. به همین دلیل است که برای تشخیص بیماری آزمایش مدفوع نیز ضروری است تا دکتر معالج با توجه به موادی که در مدفوع یافت میشود بتواند  بیماری را بهتر و زودتر تشخیص دهد.
این دستگاه شامل طیف وسیعی از اندامهاست که برخی از آنها مانند دهان ، مری ، معده ، روده های کوچک و بزرگ و مقعد جزو اصلی دستگاه هستند و برخی دیگر مانند کبد ،صفرا و پانکراس از آنجا که به دستگاه گوارش ملحق میشوند جزو این دستگاه محسوب میشوند. بنابراین سلامتی تک تک اعضای نامبرده در بالا به یک اندازه در سلامتی دستگاه گوارش اهمیت دارد.
———————————————————————————————————

شایعترین علامت های بیماری های گوارشی

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

بهترین دکتر گوارش در اصفهان

در بیماری گوارشی همه ی علامت های بیماری مشاهده نمیشود و گاهی ممکن است فقط یک یا دو تا از علامت های بیماری را فرد دارا باشد. در اینجا به چند علامت شایع بیماری دستگاه گوارش اشاره میکنیم.

  • استفراغ یا حالت تهوع
  • رفلاکس و سوزش سر معده
  • دردهای شکمی
  • کم شدن یا زیاد شدن اشتها
  • کاهش یا افزایش ناخواسته وزن
  • اسهال و یبوست
  • مشکل در بلعیدن
  • بی اختیاری مدفوع
  • خستگی زیاد
  • دیدن خون در مدفوع
  • بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس

———————————————————————————————————

پیشگیری از بیماریهای گوارشی

هر چند در علم پزشکی نمیتوان صددرصد از ابتلا به بیماری جلوگیری کرد ولی میتوان با رعایت کردن بسیاری از موارد خطر ابتلا به بیماری را کاهش داد. مثلا در مورد بیماریهای گوارشی میتوان با تغییر در سبک زندگی و ورزش کردن منظم یا پیاده روی باعث تحرک روده ها شد و خطرابتلا به بیماریهای گوارشی را کاهش داد. از عوامل موثر دیگر میتوان به خوردن غذاهای سالم و فیبردار به جای غذاهای چرب و فست فودها اشاره کرد. همچنین رعایت بهداشت فردی و شستن دستها قبل و بعد از غذا مهم است.

مصرف زیاد آب باعث نرم شدن مدفوع میشود و به دفع راحت آن کمک میکند. به خصوص در فصول گرم سال و هنگام تعرق باید نوشیدن آب رابیشتر کرد. خوردن میوه و سبزیجات نیز به دلیل داشتن فیبر بالا به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک میکند. و خطر ابتلا به سرطان اندامهای گوارشی را کم میکند. همچنین دوری از استرس و فشارهای عصبی و سلامت خواب بر روی عملکرد دستگاه گوارش اثر میگذارد. گاهی استفاده از داروهای خوراکی و مسکن ها و آرام بخش ها بدون تجویز پزشک باعث ایجاد بیماری گوارشی در دراز مدت میشود. برای پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی به دکتر مهدی احمدیان یکی از بهترین متخصصان گوارشی در اصفهان مراجعه کنید.

———————————————————————————————————

کلام آخر

دستگاه گوارش به این دلیل که اولین اندامی است که با غذا در ارتباط است از اهمیت بالایی برخوردار است. و باید نسبت به مواردی که باعث به خطر افتادن این اندام میشود آگاه باشیم. گاهی بیماریهای گوارشی فقط با ورزش و رژیم غذایی مناسب بهبود پیدا میکند. در بعضی موارد با مصرف یک یا چند دوره دارو بیماری برطرف میشود. ولی گاهی با انجام روشهای سخت تر مانند جراحی یا شیمی درمانی و پرتودرمانی بیماری برطرف میشود. بنابراین همانطور که معروف است همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و باید تا جاییکه میتوانیم از ایجاد بیماری گوارشی جلوگیری کنیم.

1 دیدگاه در “بهترین دکتر گوارش در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *